lunes, diciembre 29, 2008

A primera begada

A primera begada que fas u consigues una cosa te fa ilusión, pero nomás o tiempo mete as cosas en o suyo puesto. Güei he trobau a primera carta que me publicón en a prensa, yera 1993 y teneba 15 añadas. En a mía casa siempre s'eba mercau 'El País', asinas que lo más normal ye que fese un poder y nimbiase á ixe periodico a mía opinión. Con suerte que la publicoron y agora se puede trobar en internet, como me ha feito ilusión y agora tamién sé lo difízil que ye que te publiquen una carta en 'El País' boi á meter-la en iste blog, porque de cuan en bez ye bueno ixo de rememorar ixos tiempos cuan se yera choben e inozén.
Aragón, despierta
Últimamente me estoy dando cuenta de que a Aragón se le está recriminando su falta de solidaridad por no querer trasvasar agua. Como habitante de Huesca no creo que esta comunidad esté siendo insolidaria, sino que está presionando al Gobierno para que se la tenga en cuenta. Y, sinceramente, pienso que ya era hora de que Aragón utilizara sus recursos como medida de presión. Después de todo, ¿no sería más fácil y barato traer las industrias donde hay agua que no llevar el agua a las industrias? Y ésa sería la forma de evitar el desarraigo de los aragoneses en las lejanas tierras de Madrid y Cataluña. En fin, espero que Aragón despierte de este largo letargo al que ha estado sometido, en parte por nuestra culpa y en parte por el Gobierno.-

3 comentarios:

aragonando dijo...

En o fundo yes un labordetiano, juasjuasjuas.

Tierra, nieve, viento y sol, y los coches de la Opel y ese Fluvi que encontre...

Florencio dijo...

Jaijaijaijaijai, remera que yera 1993 (Chobenalla por exemplo no teneba ni un año) e ixa ye a mía etapa protonazionalista (iste palabro le fa goyo a Bendrix).

Creigo que tú en o 93 yeras comunista (bueno, alto baxo), jejejeje.

aragonando dijo...

Je, ye zierto. Yera comunoide proAnguita, o que pasa que o comunismo comarcalista tamén yera en fase proto.