domingo, septiembre 13, 2009

Gran Scala?


O tiempo ba pasando y por agora Gran Scala no pasa de estar un proyeuto sobre o papel. O gubierno de Aragón y as Cortes ya cambioron a lai ta que se pueda fer o mostruo. Pero a promotora ILD, diz agora que caldrá esperar dica o 2012.

Parixe estar que ye berdá, y que o fin de o mundo prenzipiará en o 2012 con o inizio d'as obras, que Dios mos pille confesaus.

Anque tamién puestar que a cosa contine como siempre, que o fin de o mundo no i plegue y que Gran Scala contine estando Gran Stafa. Por agora o prudente Marcel·lí contina no dizindo cosa sobre iste proyeuto, por bella cosa será...

2 comentarios:

Dina dijo...

¿A quien hay que romper las piernas paque empiecen?

Florencio dijo...

Jaijaijaijaijaijai, pues no sé, pero me parece que esto va para muuuuuuuuuuuuuuuy largo, no creo que sea casualidad que se planteara cuando el tema inmobiliario iba (demasiado) viento en popa y ahora que las cosas no van tan bien replieguen velas.

Tengo la impresión de que les mueve algo más especulativo que inversor, pero bueno, como el mundo se acaba cuando dicen que van a empezar las obras, seguramente no tengamos que preocuparnos más de estos temas.

:-P