jueves, septiembre 18, 2008

As mullers en Aragón




Ista ye una informazíon que cal destacar, ye publicada en 'El periódico de Aragón' y mos informa de cómo a CAI (Caja de Ahorros de la Inmaculada) discrimina á la muller á la ora de azeder á puestos de direuzión.
O chuez en a suya sentenzia dize que esiste:
"una desproporción ostensible entre los porcentajes de acceso a cargos directivos en la empresa entre hombres y mujeres ingresados con la misma categoría y con la misma antigüedad, triplicando, como mínimo, el número de hombres al de mujeres que en la mismas condiciones han progresado a puestos directivos"
Asinas funzionan as cosas, si tienes obarios no puedes tener un puesto de direuzión u cuan menos en tendrás tres begadas de menos posibilidaz de conseguir lo mesmo que un ombre. Y cal parar cuenta de que charramos de una de as bancas más importans de Aragón, con un camatón de puestos de treballo y con muitismos benefizios.
De cuan en bez bi ha sentenzias que ponen á una presona u instituzión do se merexe, ista sentenzia ye una de ellas, esperemos que sirba ta que amilloren as condizions en as que as mullers puedan aszender dentro de la CAI.

1 comentario:

Herzog dijo...

Gracias señor florencio por sus palabaras de animo, por cierto el video de wyoming muy bueno.