lunes, octubre 12, 2009

A Catalunya no es parla català, es parla aragonès!!!

Em rendeixo, al final hauré de donar la raó a les persones que defensen que a Aragó no es parla català sinó "aragonès oriental".

Ha estat dur, sé que tindré en contra a tots els filòlegs, sé que serà una dura lluita contra imperialistes catalanistes, però vaig a mantenir-me en les meves conviccions.
Ademés vaig a llançar des d'aquí una nova revelació, a Catalunya no es parla català, es parla "aragonès oriental". I que no es llancin contra mi els nous inquisidors perquè tinc una prova irrefutable.

Tinc una grabació del president aragonès Marcel·lí Iglesias parlant en la varietat aragonesa del seu poble (Bonansa) i entenent-se perfectament amb els locutors de Catalunya Ràdio. El que clarament demostra que a Catalunya no es parla català, sinó aragonès, aquí l'esgarrifós document, atenció al minut 1:39.

1 comentario:

Onset dijo...

Visca els Països Aragonesos! ;-)